Tante Pimpernell forandrer seg, litt!

Foreløpig har denne bloggen vært en alt mulig blogg, som svært sporadisk har vært i bruk! Men det tenker jeg å forandre på! Tante Pimpernell skal nemlig få seg ny jobb, som butikk dame:

«Tante Pimpernell er en fargerik og spraglete dame. Hun syr, hun sysler og surrer litt. Ut av det hele kommer det mange spennende, fargerike og håndlagede produkter som du kan kjøpe i hennes nettbutikk

Tantepimpernell.no. (kommer snart)

Frøkenen bak designet, symaskinen og saksen er Sigrun J. Karbu.

Jeg skal nemlig legge om nettbutikken min, den gamle trofaste landhandelen, og flyttere etter hvert hele mitt fargerike virvar over til Tantepimpernell.no . Der håper jeg mange etter hvert vil stikke innom og finne akkurat det de ikke viste de manglet til hus og hjem!

Litt jobb gjenstår fortsatt før jeg er i mål med nettbutikken Tantepimpernell.no, derfor ønsker jeg meg selv lykke til med web jobbingen fremover!

Kontakt meg gjerne på tantepimpernell@gmail.com!

Hilsen Sigrun J. Karbu også kjent som Tante Pimpernell!

 

4 thoughts on “Tante Pimpernell forandrer seg, litt!

  1. Hei,
    Så morsomt at du også er WordPress-blogger! Og spennende å høre om den nye butikken til Tante Pimpernell – lykke til videre med prosjektet! 🙂

Legg igjen en kommentar

